user_mobilelogo

odnowienie certyfikatu kwalifikowanego

Ośrodek Informatyczno-Szkoleniowy Audax sp. z o.o.

Odwiedza nas 8 gości oraz 0 użytkowników.

Odsłon artykułów:
95058

Indeksacja i pozycjonowanie

Indeksacja jest to dodanie stron internetowych i sklepów internetowych do wyszukiwarek internetowych np Google, Onet.pl, WP.pl, Interia.pl i wielu innych także zagranicznych, jeśli posiadamy wersje wielojęzyczne. Najefektywniejszą i etyczną metodą jest żmudna, ręczna indeksacja, zapobiega ona spamowaniu co może być przyczyną w późniejszym czasie usunięcia strony internetowej z indeksu wyszukiwarek - indeksacja automatyczna (niepolecana) z uwagi na spamowanie co nie jest mile widziane przez roboty wyszukujące.

Każda z wyszukiwarek posiada także swój katalog stron do którego należy dodać stronę aby była ona lepiej znajdowana, trzeba zadbać o to aby dodać stronę do odpowiedniej kategorii oraz dodać odpowiedni opis aby można ją było znaleźć ponieważ coraz bardziej maleje znaczenie tzw słów kluczowych zawieranych w meta tagach strony. Ważne jest sprawdzenie jak widzi daną stronę wyszukiwarka i ewentualne zoptymalizowanie strony pod kątem wyszukiwania. Indeksacja stron i sklepów internetowych w wyszukiwarkach zwykle poprzedza czynności pozycjonowania.

Skuteczne pozycjonowanie polega na czasochłonnym, żmudnym, konsekwentnym działaniu mającym na celu umieszczenie stron internetowych na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google, Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl itp.

Pozycjonowanie powinno być poprzedzone szeregiem działań przygotowawczych. Przede wszystkim należy dobrze i rozważnie określić listę słów kluczowych po jakich będzie pozycjonowana strona. Przed czynnościami pozycjonowania trzeba odpowiednio zaindeksować stronę do wyszukiwarek. Trafny dobór słów kluczowych, lub zestawów słów (fraz) powinien być ściśle powiązany z tematyką pozycjonowanej strony. Nie powinno się przy pozycjonowaniu zawierać słów, które nie są związane z tematyką strony ponieważ są to działania nieetyczne i mogą stać się przyczyną usunięcia strony z indeksu wyszukiwania.

Powierzając nam swoją stronę możesz mieć pewność, że usługa pozycjonowania będzie wykonana rzetelenie przy użyciu tylko legalnych metod, zgodnych z wytycznymi największych wyszukiwarek internetowych. Dzięki temu strony naszych klientów systematycznie pną się w górę uzyskując najwyższe pozycje i nie znikają za karę z wyników wyszukiwania co może się stać np w przypadku spamowanie wyszukiwarek za pomocą różnych automatycznych programów do pozycjonowania lub używania słów kluczowych niezgodnych z tematyką i treścią strony.

Poszukując informacji w internecie najczęściej kończymy wyszukiwanie informacji na pierwszej lub drugiej stronie wyników wyszukiwania. Dlatego bardzo ważne jest aby strona była widoczna na jak najlepszych pozycjach. Dobra pozycja w wynikach wyszukiwania to gwarancja zwiększonego ruchu na stronie internetowej co przekłada się na możliwość pozyskanie nowych klientów, a przez to zwiększenie obrotów firmy.

Działania pozycjonowania i optymalizacji stron najczęściej prowadzi się równolegle do działań marketingowych takich jak reklama w internecie. Polecamy zapoznanie się z naszą ofertą prowadzenia kampanii reklamowych linki sponsorowane. Wartą szerszej uwagi jest również reklama kontekstowa. Dla bardziej wymagających klientów prowadzimy również działania Public Relations w Internecie - ePR.  Celem ePR jest wpłynięcie na opinie odbiorców przekazu i wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy lub serwisu w Internecie. Przyczynia się też do zwiększenia popularności i oglądalności strony www i sklepu internetowego.
Zapraszamy do współpracy!

Jest wiele sposobów na zdobycie nowego klienta. Zaczynając od kosztownych kampanii reklamowych w telewizji, poprzez reklamę w prasie, radiu itp., aż po reklamę w internecie.

W ostatnim czasie najintensywniej rozwija się rynek reklamy internetowej. Reklamować w internecie może się każdy. Reklama internetowa nie jest tylko dla dużych firm i korporacji z bardzo dużymi budżetami reklamowymi jak to bywa w przypadku reklamy w telewizji.

Konsumentowi wyświetlana jest reklama na jego własne żądanie z informacjami, których poszukuje. Reklama w wyszukiwarkach nie jest zbyt natrętna i nie utrudnia życia Internautom jak to bywa czasem z reklamami graficznymi przysłaniającymi cały ekran komputera, lub billboardami zasłaniającymi budynki.

Zalety kampanii reklamowej w wyszukiwarkach:

  • W wyszukiwarkach mogą reklamować się firmy, które nie mają bardzo dużych budżetów reklamowych przeznaczając kwotę nawet kilkuset złotych, firmy mogą pozyskać nowych klientów i sprzedać swoje produkty lub usługi. Ilość środków pieniężnych przeznaczonych na kampanię reklamową przekłada się na jej wynik, im większe nakłady na reklamę tym reklama trafia do większej liczby potencjalnych klientów i wynik jest wtedy lepszy. Firmy płacą określoną kwotę za każde kliknięcie po określonym słowie kluczowym lub frazie, a zatem ilość możliwych kliknięć uzależniona jest od wielkości budżetu. Ceny za kliknięcie po określonym słowie kluczowym lub frazie mogą być różne w różnym czasie, zależy to od ilości firm reklamujących się po danym słowie kluczowym lub frazie.
  • Reklama w wyszukiwarkach daje natychmiastowe rezultaty. Reklama firmy pojawia się niezwłocznie po uruchomieniu kampanii reklamowej.
  • Reklamy w wyszukiwarkach można dowolnie modyfikować (usuwać, edytować, dodawać nowe reklamy) w czasie trwania kampanii.
  • Bardzo prosto mierzyć i analizować skuteczność kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.
  • Kampanie reklamowe to idealne uzupełnienie reklamy tradycyjnej i innych działań marketingowych takich jak pozycjonowanie stron internetowych.